درباره شرکت
برگشت به لیست


پیشرو در صنعت قوس و شکلی دهی به انواع پروفیل آلومینیوم و مونتاژ انواع درب و پنجره

گروه صنعتی الوند آلومینیوم

 

در چشم انداز کنونی صنعت ، به روز شدن امری اجتناب ناپذیر است و ما توانسته ایم با بکار گیری مدرنترین تکنولوژی ها و بهینه ترین سیستمهای روز دنیا و استعداد متخصصین خود گروه را تشکیل دهیم که بتواند پاسخگوی نیاز های روز افزون مشتریان خود در صنعت آلومینیوم باشیم .

گروه صنعتی الوند آلومینیوم با تکیه بر تجربه و تکنیک و تجهیزات امکان اجرای هر گونه مصنوعات را در صنعت آلومینیوم داراست . این گروه متشکل از چند کارخانه که همسو با هم در پی دست یافتن به یک هدف مشترک هستند می باشد .

از آنجا که صنعت آلومینیوم با سایر صنایع وابسته رابطه تنگاتنگ دارد این گروه کوشیده است که این صنایع را به هم نزدیک تر نموده و نتیجه یا عملکرد مناسب و در خور مشتریان را فراهم آورد.

عملیات طراحی ، محاسبه ، اکسترود و رنگ آمیزی و خمش و مونتاژ ، درزگیر ها و شیشه جزهای لاینفک مصنوعات آلومینیوم در ساختمان می باشند ، که هریک نیازمند تخصصی منحصر به خود است .

گروه صنعتی آلوند الومینیوم با دارا بودن امکان طراحی سازه و محاسبات دقیق و تجهیزات مونتاژ و خم cnc آلومینیوم وآهن برترین تکنولوژی شکل دهی فلزات را از جهت فلزات توخالی در ایران داراست .

و علاوه بر اجرای پنجره و نماهای شیشه در ساختمان توانسته است گام های بلندی در جهت ارائه خدمات قوس پروفیلهای اختصاصی به سایر همکاران در صنعت آلومینیوم بردارد . از جمله دیگر توانمندی های این گروه طراحی و ساخت و بکارگیری ابزار (tools for bend( جهت این گونه پروفیلهاست .

دستگاه خم این گروه با مارک((Tauring)) ساخت شرکت ایتالیا با تکنولوژی cnc 8 می باشد که قابلیت برنامه دهی حتی برای خطوط s - pline . و یا طرحی با فایل های .dwg بطور مستقیم به دستگاه و برای اجرا را دارد .

امید است امکانات ما برآیندی از کیفیت و استحکام و ظرافت را برای صنعت ساختمان شما به همراه داشته باشد.